V dnešní době je angličtina klíčem k mnoha skvělým pracovním příležitostem. Co ale dělat, když si nejste jistí svou úrovní angličtiny? Narazili jste na pracovní inzerát, který vyžaduje znalost angličtiny, ale nevíte, zda vaše jazykové dovednosti odpovídají požadavkům? Nezoufejte! Naše recruiterky vám s tím rády pomohou.
Většina lidí si myslí, že „personálky“ obsazují pouze dělnické pozice, ale není tomu tak. Například my ve WOLIP máme velmi široký záběr a není pro nás žádný problém obsadit jakoukoliv pracovní pozici. Díky bohatým 20letým zkušenostem s recruitmentem najdeme práci nejen dělnickým a kancelářským profesím nebo top managementu, ale také lékařům nejrůznějších specializací včetně všeobecných a praktických sester.
Ano, slyšíte správně! Fenomén „najdi si svého šéfa“ je novým aktuálním trendem. V tomto článku vám nebudeme radit, jak se máte prezentovat na sociálních sítích nebo kde hledat nabídky.
Co když můžete jednoduše zavolat a požádat o pomocnou ruku při hledání nového zaměstnavatele? Ve WOLIP je možné všechno!
Mezinárodní den žen, který se slaví 8. března má své kořeny na počátku 20. století v Severní Americe a Evropě. Původně byl tento den spojen s hnutím za práva žen, sociální spravedlnost a rovnoprávnost.
Určitě to znáte. Na internetu objevíte skvělou pracovní nabídku, úplný „dream job“, tak okamžitě najdete v počítači životopis a odpovíte. Jakmile tak učiníte, je velká pravděpodobnost, že se vám ozve recruiter či personalista v rámci „preselektivního hovoru“.
Ať už jste absolventem v marketingu, nebo zkušený marketér, který hledá profesní změnu, klíčem k novému pracovnímu místu je pečlivá příprava a vyhledávání informací. Pojďme si představit tipy, jak najít práci snů v oboru marketingu!
Ve WOLIPu se jako recruiterky na pohovorech s uchazeči setkáváme s různými situacemi. Jednou z nich je situace, když uchazeč přijde na pohovor velmi brzo nebo spíše dříve než-li byl termín dohodnut. Dnešní život je velmi rychlý a ve firmách se často žije na minuty a vše je naplánováno předem. A tak je to i s pohovory. Na pracovní pohovor se připravte předem, ale rozhodně tedy nechoďte s velkým předstihem! Říkáme tomu nešvar, protože se opakuje velmi často a proto jsme se na toto téma trochu detailněji podívali.
V každém pracovním prostředí je nezbytné udržovat dobré vztahy se svými nadřízenými. Nicméně, existují chvíle, kdy může být lákavé trochu naštvat svého šéfa, ať už z legrace, nebo jako forma sebevyjádření. V tomto blogu vám ukážeme, jak to udělat tak rafinovaně, jako byste mávli kouzelným proutkem.
V našem každodenním životě čelíme mnoha etickým dilematům. Jedním z nich je, zda lhát či nelhat na pracovním pohovoru. A protože jsme ve WOLIPu recruiteři, kteří denně hovoří s uchazeči o tom, co a jak sdělit potencionálním zaměstnavatelům, řešíme tuto otázku velice často. Vyplatí se tedy neříkat na pohovoru pravdu?