Ano, slyšíte správně! Fenomén „najdi si svého šéfa“ je novým aktuálním trendem. V tomto článku vám nebudeme radit, jak se máte prezentovat na sociálních sítích nebo kde hledat nabídky.
Co když můžete jednoduše zavolat a požádat o pomocnou ruku při hledání nového zaměstnavatele? Ve WOLIP je možné všechno!
Mezinárodní den žen, který se slaví 8. března má své kořeny na počátku 20. století v Severní Americe a Evropě. Původně byl tento den spojen s hnutím za práva žen, sociální spravedlnost a rovnoprávnost.
Určitě to znáte. Na internetu objevíte skvělou pracovní nabídku, úplný „dream job“, tak okamžitě najdete v počítači životopis a odpovíte. Jakmile tak učiníte, je velká pravděpodobnost, že se vám ozve recruiter či personalista v rámci „preselektivního hovoru“.
Vítejte v tajuplném světě tvorby životopisů, kde jsou slova stejně důležitá jako pro Supermana schopnost létat. Připravte se na misi plnou humoru, stylu a samozřejmě – profesního záření. Zapomeňte na nudné seznamy a přivítejte životopis, který bude mluvit hlasem hrdiny – tedy šarmem, vkusem a jiskrou dobrodružství.
Ve WOLIPu se jako recruiterky na pohovorech s uchazeči setkáváme s různými situacemi. Jednou z nich je situace, když uchazeč přijde na pohovor velmi brzo nebo spíše dříve než-li byl termín dohodnut. Dnešní život je velmi rychlý a ve firmách se často žije na minuty a vše je naplánováno předem. A tak je to i s pohovory. Na pracovní pohovor se připravte předem, ale rozhodně tedy nechoďte s velkým předstihem! Říkáme tomu nešvar, protože se opakuje velmi často a proto jsme se na toto téma trochu detailněji podívali.
V každém pracovním prostředí je nezbytné udržovat dobré vztahy se svými nadřízenými. Nicméně, existují chvíle, kdy může být lákavé trochu naštvat svého šéfa, ať už z legrace, nebo jako forma sebevyjádření. V tomto blogu vám ukážeme, jak to udělat tak rafinovaně, jako byste mávli kouzelným proutkem.
V našem každodenním životě čelíme mnoha etickým dilematům. Jedním z nich je, zda lhát či nelhat na pracovním pohovoru. A protože jsme ve WOLIPu recruiteři, kteří denně hovoří s uchazeči o tom, co a jak sdělit potencionálním zaměstnavatelům, řešíme tuto otázku velice často. Vyplatí se tedy neříkat na pohovoru pravdu?
V pracovním prostředí se často setkáváme s rozlišováním zaměstnanců podle jejich povolání nebo odvětví, což je symbolizováno tzv. "límečky". Tento systém barevných límečků se stal běžným a výstižným způsobem kategorizace různých pracovních rolí. V tomto článku si představíme některé z nejčastějších typů límečků a jejich charakteristiky.
Chat GPT se pomalu ale jistě dostává do našich životů. Software, který Vám může pomoct napsat článek nebo vymyslet scénář videa. No a co takový pracovní inzerát? Zamysleli jste se někdy nad tím, jak by to vypadalo? Nás to napadlo a tak jsme se do toho rovnou pustili! Jak by umělá inteligence napsala pracovní inzerát? Pojďme se na to podívat!